A Mediaworks vidéki lapjai szerint „erősödik az LMBTQ-propaganda a TikTokon”
Arról írnak, hogy a TikTokon kikerülhető a frissen elfogadott törvény.
Arról írnak, hogy a TikTokon kikerülhető a frissen elfogadott törvény.
Az AP újságírója a miniszterelnöknek szegezte a kérdést: hiába mondta azt korábban, médiaellenszélben dolgozik, a valóság árnyaltabb.
Jól járnak Mészáros Lőrinc vidéki lapjai is.
A Mediaworksnek nem csak a bevételei, de a kiadásai is nőnek, a médiaportfólió mögött pedig akkora adósságtömeg van, ami miatt az állami hirdetések nélkül összeroppanna a médiabirodalom.
Ahhoz, hogy az LMP-s Ungár Péter médiatulajdonosként sikert érjen el, szisztematikusan kell építkeznie, de nem lesz könnyű dolga. Ugyanis a Fidesz annyira megfojtotta a helyi nyilvánosságot, hogy alig van számottevő független hang. Ami pedig van, azt elkötelezett emberek csinálják – nem feltétlenül eladásra. Ungár Péter nem hisz a független újságírásban, miközben egy vidéki, független lap vezetője úgy véli, a bajok ott kezdődnek, ha közvetlen politikai célokat szolgál egy újság.
Jelentősen csökkent a kormánypárti tulajdonosokhoz került megyei újságok példányszáma. Az adatokról beszámoló Népszava szerint sok újságíró menekülne a szerkesztőségekből, de vidéken szinte lehetetlen nem kormánypárti médiumnál elhelyezkedni.
"Van, ahol már törvény rögzíti, hogy az abnormális is normális." De akadnak további keserű nyalánkságok is a Mediaworks tartalomfejlesztési igazgatójának veretes szövegében, mely szokás szerint katonásan, a lapcsoport több felületén is megjelent. Minden bizonnyal ilyennek képzeli a tartalomfejlesztést. Vélemény.
Az amerikaiak a választás után adnának 200 milliót a független vidéki sajtónak. A kormány szokatlanul enyhe választ adott elsőre.
Újabb adatok utalnak arra, hogy a legnagyobb kelet-magyarországi lapokat kiadó Russmedia eladásával a Népszabadság bezárásánál bábáskodó Heinrich Pecina és bizalmi embere került házon belülre.
A Mészáros Lőrinc-féle MKB pénzeli az Avalue Kft.-t, amely megveszi Vajnának a Lapcomot, benne a Bors bulvárlappal.
Mióta Mészáros Lőrinchez került, a korábban független Somogyi Hírlapnál dühöng az ellenséggyártás, a népbutítás, tapintható a megosztó szándék – panaszolta egy olvasó, konkrét példákat is hozva a propagandára.
Bár a rendőrség még nem találta meg a tavaly év végi interjúhekkelés felelősét, öt embert lapátra tettek a kiadónál. Mégis maradt még, aki tréfálkozni próbál. Ezúttal a digitális előfizetők csodálkozhattak.
Szép új világ: így jut el az ország minden szegletébe, amit Orbán Viktor jónak látott megosztani a nyilvánossággal. A miniszterelnök a Mediaworksöt választotta, hogy bejelentse, telefonon beszélt Trumppal. A Világgazdaság nyomokban sem belemenős interjúját a kormányközeli kiadó összes vidéki hírportálján vezető anyagként klónozták, mégpedig azzal a címmel, hogy "Megéri Magyarországon dolgozni".
Tavaly is folytatódott a lappiac mélyrepülése, a korábbi tendencia szinte sehol sem változott: a vidéki napilapok még tartották magukat, az országos közéleti és bulvárlapok azonban sokat veszítettek a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség gyorsjelentése szerint, amelyet a keddi Napi Gazdaság ismertet. A legnagyobb vesztes a Story magazin, amelyből 2010 utolsó negyedévében 243 ezret tudtak eladni, egy évvel később pedig átlagosan 203,5 ezret.